Tuesday, February 15, 2011

dokter gigi berada di rumah ku..=)

mcm2 care tok cabot gigi.. ade yg cabot gigi gne benang la, gne tali kt pintu la pastu tarik pintu tu, ade yg gne kain je.. tp yg paling senang.. jumpe dokter gigi... hehehehehe... bkn aku yg cabot gigi tp adik aku, alia balqis yg cabot gigi... spe yg mencabot gigi dy??? haaaa ni dy org yg cabot gigi balqis, dokter gigi ni special cikit sbb dy pakai tongkat... korang de dokter gigi kat umh mcm ni???? ade??? xde kn....langakah pertama yg dokter ni buat tok cabut gigi balqis ialah dengan menggunakan kain... balqis bukak je mulut.. dokter ni teros sentap gigi tu, sekali sentap jek gigi balqis dah telanggal... hahahahahaha.. dlu yg pakar cabot mencabot gigi ni arwah ayah.... aku ingt lg, daniel ni pernah lari keliling umh sbb xnk kne cabot gigi ngn ayah... hahahaha.. tp xsangke bakat ayah tu turun kat daniel...=)







cube tgok muke balqis ni... muke tahan sakit hahaaha.. yg muke daniel lak, muke tenang jek hahahahhaha....



gamba kt bawah ni, daniel ngn muke ceria smbil tersenyum setelah berjaya ye.. berjaya... mencabot gigi balqis...daniel menunjukkan gigi balqis yang telah dicabot..=)
gamba kt bawah ni plk menunjukkan gamba balqis yg ceria bersama daniel smbil menggangkat tangan tanda gembira*nmpak mcm gamba menang pilihan raye lak*..bertape gembirenya balqis gigi yg dah kne cabot...














sekarang aku nk tunjuk lak gamba gigi balqis yg dah dicabot....



ni la kisah yg aku nk cite ngn korang.... tp ape pon tahniah kat daniel coz bjaye cabot gigi balqis... =) ......smpai sini je la cite aku.. bye..


10 comments:

  1. hahahaha, seb baik x gunekan tgkat tu, adeh,...

    ReplyDelete
  2. hahahhaha.. taw xpe... klu gne tongkat maknenya ade care baru la tok cabot gg hahhaha,...=)

    ReplyDelete
  3. hahahaah ngeri ke... tu sume kje daniel n balqis.. hahahaahha... klu akak nk cabot gigi, soh je daniel cabutkn...=p

    ReplyDelete
  4. ya allah.. ko nih!!! menakutkan je... aku pn tkt kne cabut gigi!! arghhh!!! ngeri bile ingt balik!!! T_T

    ReplyDelete
  5. weh xmau takot2 la... hahahahahha...=p

    ReplyDelete
  6. mimik muke yg dtjukkan balqis mnunjukkan ia tdak sakit.hehehehehe

    ReplyDelete
  7. hahahaahhaahha.. yeh.. betol2 sokong2..=)

    ReplyDelete
  8. woii,,dasat giler adek ko cabut gg,,aku yg seriau,,aiyaaaaaa

    ReplyDelete
  9. hahahahhaha...aku tgok pon aku seriau... dy cabot gg balqis smbil senyum k... saiko giler si daniel nieh hahahahha..=p

    ReplyDelete