Monday, March 14, 2011

dinner kolej kiy 2011....

yan, lin, aku n ika

wlwpon dinner kolej aku minggu lepas.... tp aku rase belom terlmbat lg tok aku post cite n gamba2 dinner nieh...=) pestime join dinner kolej nieh... yola kn br taun 1, so msti la pestime =).... aku nk tunjuk ngn korang pic2 time dinner tuh...=)...






with kipas free..=)













sebelom gi dinner... dlm bas,wlwpon xdpt naik kete... naik bas pon jadi la..=)
yati, lin, aku n room8






vespa nieh selalu jek de kt kolej aku... tp aku wat xheran jek... tbe2 ble vespa nieh ade time dinner... aku btuka menjadi jakun kpd vespa nieh.... hahahhaha...













haaaa... tgok2.... diorg pon sme gak mcm aku hahahahahha...=p


















sbb nk gi dinner nieh... aku dah siap kosongkan perot tok makanan dinner yg sedap2 nieh..hahahaha.. sbnrnya bnyak lg makanan, tp xsmpat nk ambik.

pas abes dinner nieh, ngn perot yg kenyang... aku n mmbe2 kolej aku, tpakse jln kaki balik kolej sbb xde bas dah,dah lewat sgt huhuhu, yg paling penting kami bjalan bramai2 (dah mcm nk gi kenduri kawen)... pehhhh dah la kne panjat bukit kolej aku yg tinggi nieh ngn pky baju kebaya... hahahahaha xpe la senaman (ayat nk sedapkan ati)=p... nasib baik balik kne jln kaki, klu gi dinner kne jalan kaki????? xcair bedak2 kt muke nieh.. hahahhaah....2 jek bye...=)





10 comments:

  1. pjol ni nk kne lempang nieh.. hahahahaha... amboi mcm awek dy xgedik lak (tomato unggu) hahahhaha..

    ReplyDelete
  2. yeay.,! akrnye dh update.,! k,liya cntek lh.,!!!

    ReplyDelete
  3. gambaq yg cantek kew kak liya yg cantek?hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. hahahahha... sume cantik kot...hakhakhak..=p

    ReplyDelete
  5. hehehhehe tq coz ziarah2 blog liya yg xseberape nieh.. len kali sile2 la ziarah2 lg...=)

    ReplyDelete
  6. wei,,aku baru taw ko ade blog,,aku baru usha,,hahahaha..wah,g dinner kat ukm kne pkai baju kurung gak yek??ingt leh pkai seksi2,,hahaha

    ReplyDelete
  7. weh.... 2 bkn bju kurung la.. tu baju kebaye.... tema tok dinner mlm tu tema p.ramlee so xde pilihan sgt kn... xpe2 nti dinner yg len aku pky seksi2 hakhakhakhak...=p tunggu....weh jd la follower aku...

    ReplyDelete